fbpx

Màster en Modelatge 3D en ZBrush

Màster en Modelatge 3D en ZBrush

Durada: 10 mesos

Estudiar modelatge 3D en ZBrush

 

S’entén per modelatge 3D la tècnica digital que permet la representació tridimensional d’objectes, personatges o superfícies a través de la manipulació de punts en un espai virtual i que formen la “malla” o base del model a animar. D’aquest procés sorgeix un model capaç de ser animat i que és essencial en la creació de personatges i objectes dins de la indústria de l’animació, els videojocs i els vfx.

 

ZBrush és el programari estàndard de modelatge 3D de la indústria de l’animació . Aquest programa informàtic utilitza com a base tècniques d’escultura tradicionals per a crear una eina digital que permet desenvolupar la creativitat artística de forma ràpida i àgil.

 

Amb una paleta de més de 30 eines de modelatge, ZBrush es desmarca de qualsevol programa disponible en el mercat i el situa com el principal programari en el seu gènere en qualsevol estudi d’animació del món. A més, permet treballar en alta resolució, evitant així les conversions de format i pèrdues de qualitat que sofreixen altres programes de modelatge 3D.

Objectiu

El màster persegueix capacitar a l’alumne en l’aprenentatge de les tècniques necessàries per a convertir-se en artista modelador 3D amb ZBrush, tant per a les seves aplicacions en la indústria del cinema com la televisió, la publicitat o els videojocs.

S’orienta principalment al coneixement pràctic de tots els elements que configuren el modelatge 3D; amb especial atenció a l’aprenentatge dels fonaments de l’anatomia humana i la seva representació visual, el disseny de personatges i objectes, el domini del modelatge i texturitzat i, finalment, i amb especial èmfasi, el modelatge específic en ZBrush.

Com a colofó, els alumnes recopilen els diversos treballs pràctics realitzats durant el màster i són supervisats per professionals de la indústria del modelatge 3D.

Metodologia

La metodologia emprada en el màster de ZBrush i modelatge 3D es basa en el domini del programari ZBrush i la seva aplicació específica en els diversos àmbits que conformen la indústria de l’animació (videojocs, animacion i cinema).

La nostra formació és pràctica, amb classes amb un ordinador per cada alumne i en grups reduïts de sol 12 participants. Estan impartides per un professional en actiu i coordinades per un tutor de l’àrea d’animació del centre. Durant l’any reconeguts professionals del modelatge 3D imparteixen classes sobre temes específics en aquesta disciplina, oferint una visió d’acord amb l’actualitat professional.

A qui va dirigit

A estudiants nacionals i internacionals amb o sense formació prèvia en el món de l’animació en 3D i que vulguin aprofundir en el maneig de les tècniques de modelatge 3D. De la mateixa manera, aquest màster de modelatge 3D es dirigeix a generalistes 3D, escultors, “CG Artists”, concept artists, dissenyadors de personatges, layout artists, riggers, animadors 3D, artistes digitals, il·lustradors, dissenyadors, i realitzadors d’altres disciplines que vulguin especialitzar-se en el modelatge en 3D, experimentant el procés real de treball.

Info Bàsica

Crèdits: 60 ECTS

Durada: D’octubre a juliol
Horari: Dilluns, dimecres i divendres de 16.00 a 20.00
Idioma: Castellà
Admissió: Postulació prèvia

Titulació

Màster en Modelatge en 3D ZBrush per ECIB, Escola de Cinema de Barcelona

Solicitar el temari

Omple el següent formulari i t’enviarem el temari complet del curs

Nombre y apellido (*)

Email (*)

Teléfono

Población y país

Mensaje

Acepto la política de privacidad y protección de datos.