fbpx

Màster en Concept art i disseny de personatges

Màster en Concept art i disseny de personatges

Durada: 10 mesos

Estudiar Concept art

 

Les disciplines artístiques de concept art i disseny de personatges, al costat dels ambients i escenaris, formen part del procés de desenvolupament visual o visual development que precisa tota obra animada durant la seva fase de pre-producció. En essència, el concept art s’orienta cap a la creació d’idees, conceptes o representacions visuals que ajudin l’equip artístic en la cerca de l’ànima i caràcter definitiu d’un projecte audiovisual. És un pas previ o paral·lel al disseny de els personatges, vehicles, fons, props i ambients que finalment constituiran la història animada.

 

El treball del concept artist suposa una guia clau perquè el dissenyador de personatges defineixi els elements essencials que estructuraran l’obra cinematogràfica de ficció, animació o videojocs.

 

Així doncs, les habilitats d’un professional d’aquestes disciplines passen per disposar d’una gran creativitat i imaginació, a més d’uns enormes dots tècnics que li permetin, en una fase inicial, mostrar amb les seves il·lustracions com pot ser el to i ambientació del projecte, i així, en un següent estat, definir els elements estructurals de l’obra animada.

DANI CANOVAS MASTER CONCEPT ART ECIB

Objectiu

Es persegueix en el màster formar a l’alumne en la creació i desenvolupament de les disciplines artístiques del Concept Art i disseny de personatges- incloent fons, ambients i objectes- aplicats a les indústries de l’animació, els videojocs i la imatge real. Adquirir una perspectiva de la professió real a través de la mirada d’artistes en contacte directe amb la indústria és la finalitat fonamental d’aquest màster.

A qui va dirigit

A estudiants nacionals i internacionals amb formació prèvia o experiència en el món de la il·lustració, el comic o l’animació que vulguin aprofundir en el maneig de les tècniques de creació del concept art i disseny de personatges per a la indústria de l’animació o videojocs.

Metodologia

El curs és eminentment pràctic, amb la cerca inicial del perfeccionament del traç i estudi de la anatomia humana. Per a això, s’articulen sessions de dibuix al natural amb models humans i exteriors paisatgístics. Es persegueix el domini de la il·lustració digital amb l’ús de la tauleta gràfica Cintiq wacom(eina d’ús habitual entre els professionals de el sector per a potenciar la creació de props, personatges, fons, ambients i la utilització del color).

Una part fonamental del màster passa per mostrar els diferents recursos per a poder realitzar un bon apilament d’idees, conceptes i representacions visuals per a desenvolupar un eficient concept art, incloent la composició i el estudi de color, així com el posterior disseny i estudi de personatges (expressions, estudi de moviment, etc), props (objectes), fons i ambients. A més, es ensenyaran els aspectes formals de presentació de els elements dissenyats.

Durant l’any acadèmic, diversos professionals de gran experiència i prestigi en l’àmbit del concept art i el disseny de personatges imparteixen seminaris pràctics especialitzats en animació i videojocs. Aquests que serveixen a el alumne per a adquirir un punt de vista ampli i dispar sobre la professió del dissenyador de personatges.

En definitiva, aquests exercicis supervisats pels professors i professionals convidats constitueixen el treball de final de màster, i es converteixen en un portfolio professional d’alt nivell per a la seva inserció laboral.

joseph Diaz Master concept Art ECIB 3

Ha ofrecido su labor a algunas de las más prestigiosas empresas del sector como Universal Pictures,
Warner Bros., DreamWorks Animation, Sony Animation, Paramount, Laika
Entertaintment, Amblin, Aardman, Fox.

5kungfupanda
4cb
3madagascar

Concept Artist para series de televisión, editoriales, compañías de videojuegos y producciones de Hollywod como Walt Disney Studios, HBO, Ubisoft, Netflix, 20th Century Fox, Universal Studios Entertainment, Legendary Pictures y muchas más.

Benzal_Samurai charater c
character-underground (1)
ANK

Ha trabajado en producciones de renombre como ”Warcraft”,”Un Monstruo viene a verme, ”Juego de Tronos”, ”Lo Imposible”, ”El Hombre que Mató a Don Quijote”,”REC”, ”Biutiful”, ”Perdidos en el Espacio”, ”Europa Report”, ”La Piel Fría”, ”Verónica”, ”Blackwood”.

joseph-diaz-femuto-1-v1
joseph-diaz-72-79-x-61-cm-dhole-v1
joseph-diaz-006salon-abuela-monstruo-v7

Ha trabajado como fondista y colorista para: “Virtual Hero” ·“Start today” de Nadia Rose ·“Conni” (bwater studios) · ”I Saurini“(Animundi Animaction studios) · “Cher Ami” (Acció)· “El Cid la leyenda” (Filmax) – “Gisaku”(Filmax)

Donato F_4
Donato F_3
Donato F_1

Senior concept artist en Lince Works en el video juego “Aragamy Zodiac Guardians” / Supervisor de arte en las series de TV “Invizimals” y “Filly Funtasia” para BRB Internacional / Supervisor de visual development de la serie de TV “Dogtanian” / Director de arte de la serie de TV “Khuda-Yana”

Dani Cánovas concept 3
Dani Cánovas máster concept art E
Dani Cánovas concept
Dani Cánovas concept (2)

Durada: D’octubre a juliol
Horari: Dilluns, dimecres i divendres de 10.00 a 14.00
Idioma: Castellà
Admissió: Postulació prèvia

Titulació

Màster en Concept Art i disseny de personatges per ECIB, Escola de Cinema de Barcelona

Solicitar el temari

Omple el següent formulari i t’enviarem el temari complet del curs

Nombre y apellido (*)

Email (*)

Teléfono

Población y país

Mensaje

Acepto la política de privacidad y protección de datos.